Умови доступності

Інклюзивне навчання в ліцеї

Кожна дитина – особлива. Незалежно від стану здоровя, наявності фізичного чи інтелектуального порушення, кожна людина має право на повноцінне життя, освіту, якість якої не відрізняється від якості освіти решти людей. Саме цей принцип є основним в організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами.

Сьогодні інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами впроваджують з метою реалізації їхнього права вибору навчального закладу та форми навчання. Однією з форм навчання є нова, але визнана в багатьох країнах світу інклюзивна форма освіти, яка забезпечує безумовне право кожної дитини навчатися в загальноосвітньому закладі за місцем проживання.

У ліцеї функціонує клас інклюзивного навчання:

  • 2-А клас – вчитель Капець Л.В.
  • асистент вчителя Федоришин І.М.

У цьому класі навчається учень з тяжкими вадами мовлення. В ліцеї створено освітнє середовище, яке відповідає потребам і можливостям дитини. Навчання учня з особливими освітніми потребами відбувається за індивідуальним навчальним планом, яким передбачено проведення корекційно-розвиткових занять вчителем-логопедом і практичним психологом.

Posted in Без категорії.